آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

زندگی من و بابایی

تولد

1390/12/28 22:04
نویسنده : آیدا . م
257 بازدید
اشتراک گذاری

 

اون روزایی که خیلی داشت به من سخت میگذشت حالا تموم شده و بی تابی و بی قراریهامم برای دیدن روی زیبای کودکم تموم شد . دختر نازم پاشو گذاشت تو این دنیای پر پیچ و خم و هزار رنگ . اینقدر عجله داشت که سال تحویل کنار من و بابایی باشه زود بدنیا اومد . خیلی تلاش کردیم که این اتفاق نیافته  ولی نشد که نشد .


 

آیلین

 

 

آیلین

 

                          فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

nafiseh
28 اسفند 90 12:38
سلام فندوق کوچولو خوش اومدی.
nafiseh
28 اسفند 90 12:51
یادته گفتم خدا کنه اسفند بدنیا بیاد.تولد هرسه تامون تو اسفنده. بچه حرف گوش کنیه حرفمو شنید گفت بزار زود بیام
nafiseh
3 فروردین 91 19:30
سلام دخمل ناز سال نوت مبارک
مامان آیدین
8 اردیبهشت 91 15:56
سلام آیلین جون ماشالا چه ناز خوابیدی خاله با آیدین من دوست میشی خوشحال میشم تبادل لینک کنیم تا بیشتر همدیگه رو ببینیم ماشالا چقدر هم اسماتون بهم میان مگه نه عزیزم ؟